A Colas közel 100 éve a kontinens egyik meghatározó építőipari vállalata, változatos tevékenysége sokszínű jármű- és eszközparkot igényel. A bányagépektől a kishaszonjárművekig, az úthengertől a személygépkocsikig minden megtalálható a flottában, amellyel összesen 22 millió kilométert tesznek meg egy évben. Az autók között számos összkerékhajtású Suzukit üzemeltetnek operatív bérlet keretében, amit a munkatársak nem is kímélnek: üzemidejük jelentős részét építetlen utakon és munkaterületeken töltik. A vállalat elérte, hogy a márka a regionális car-policy-be is bekerült, így már a cseh vagy szlovák kollégák is választhatják őket a mindennapi feladatokra. Az egyre szigorodó károsanyag-kibocsátási normák miatt elkerülhetetlen a flotta elektrifikációja, azonban ez csak komoly infrastruktúrafejlesztéssel és szemléletváltással valósítható meg sikeresen. Bár kínai márkák megjelenése látszólag veszélyeztethetné az olyan jó ár-érték arányú márkák pozícióit, mint a Suzuki, de a megfelelő kereskedő- és szervízhálózat kiépítése, illetve az általános bizalom megszerzése évtizedekbe is telhet számukra.
A munkaügyi és munkavédelmi ellenőrzésekhez negyven Suzuki Vitarát vásárolt a kormány bruttó 254 millió forintért - ismertette Bodó Sándor, az Innovációs és Technológiai Minisztérium (ITM) foglalkoztatáspolitikáért felelős államtitkára szerdán a járműgyártó budaörsi telephelyén, ahol átadták az új autókat.
A rendszerváltás után az esztergomi autógyár volt az első jelentős zöldmezős külföldi beruházás Magyarországon, 2019-es adatok alapján pedig az ország hetedik legnagyobb árbevételű vállalata lett a Magyar Suzuki. A márka már ötödik éve vezeti a hazai új személygépjármű értékesítéseket.
Jelentős évfordulóhoz érkezett a hazai autógyártás, és a Magyar Suzuki 2021-ben. 50 év kihagyás után, 1991 tavaszán éledt újjá a személygépjárműgyártás Magyarországon, ebben az évben, szinte napra pontosan 30 évvel ezelőtt alapította meg ugyanis a japán gyártó a magyar leánycégét.
Döntően a koronavírus-járvány, illetve az annak megfékezése érdekében hozott szigorú korlátozó intézkedések hatására jelentősen visszaesett az új autók forgalomba helyezése Magyarországon 2020-ban. A kihívásokkal teli évben a személyautók között idén is tarolt a Suzuki, a hazai gyártású Vitarának és SX4 S-Crossnak köszönhetően, míg a kishaszongépjárművek piacát a Ford uralta magabiztosan. Jó hír, hogy az előrejelzések szerint a személyautók és a kishaszongépjárművek eladásai egyaránt erős, kétszámjegyű növekedést produkálhatnak 2021-ben.
A Magyar Suzuki egy hónappal az év vége előtt vezeti a 2020-as hazai új személyautó értékesítést. A márka, elsősorban a már hibrid változatban elérhető Vitara és SX4 S-Cross modelleknek köszönhetően négy éve uralja a hazai új személygépjármű eladásokat – írta közleményében a vállalat.
Legördült a szalagról a 3,5 milliomodik autó az esztergomi Suzuki-gyárban, egy hibrid hajtású Vitara - írta a vállalat közleményében.
Megvalósításának végső fázisába lép a Magyar Suzuki Zrt. négyéves innovációs projektje, amelynek keretében többlépcsős gyártmányfejlesztést hajtanak végre a költséghatékonyabb és zöldebb termelés érdekében.
Júliusban nagyon pörögtek az új autó eladások Magyarországon, több mint 27 százalékkal bővült az autópiac 2018 azonos időszakához képest. Ebben a látványos növekedésben fontos szerepet játszott a Suzuki erős teljesítménye, a márka modelljeiből 3944 darab fogyott, amellyel a Magyar Suzuki 27 éves fennállásának legerősebb értékesítési hónapját zárta.
A frontra sem jutnának ki az európai katonák.
Egyre nehezebb helyzetben Kijev.
Az amerikai elnök a CPAC konferencián beszélt.
A fentanil-válságról és az ukrajnai háborúról tartottak megbeszélést.
Erős megosztottságot eredményezett a lépés a tagállamok között.
Sok kérdést vet fel Orbán Viktor miniszterelnök bejelentése.
A magyar bankoknak lépniük kell!
Attól függ, mit nézünk.
Rossz hírek jöttek az iparból.